Aliexpress opinie

Zapewne wielu z nas odwiedzających zastanawia się, czy warto kupować przedmioty poprzez portal Aliexpress.com, jeśli tak to zachęcam zatem do przeczytania naszego poradnika „Aliexpress opinie”. W tym artykule przedstawiam opinie nadesłane przez naszych czytelników o obsłudze na Aliexpress oraz jakości kupionych towarów. Warto wiedzieć co może nam grozić, kiedy zlekceważymy wyraźne sygnały mówiące o tym, aby zrezygnować z zakupu.

Aliexpress opinie

W prosty sposób można się domyślić, że i tutaj znajdziemy grupę oszustów próbujących wyłudzić od nas gotówkę. Istnieje jednak kilka sposobów, aby zapobiec kradzieży naszych pieniędzy. Najważniejsze, w Aliexpress istnieje możliwości otrzymania „refund” co oznacza, że jeśli coś pójdzie nie tak, to w bezpieczny sposób możemy odzyskać te pieniądze. Aliexpress w ciągu ostatnich kilku lat przeprowadził miliony transakcji, dzięki czemu zyskał pozycję lidera na rynku wschodnim. Tak potężna firma potrafi się zabezpieczyć przed oszustami.

Sprawdzenie sprzedającego czy jest wiarygodny!

Najprostszym krokiem będzie przeprowadzenie szybkiego śledztwa o naszym sprzedającym 🙂 W łatwy sposób pokażę jak można sprawdzić wiarygodność sprzedającego.

Aliexpress opinie

  1. Pierwszym krokiem i najważniejszym to sprawdzenie opinii o dostarczonym produkcie.  Widzimy to zaznaczone czerwoną strzałką na górze. Jak widać, sprzedawca sprzedał 990 sztuk, z czego 104 osoby wystawiły opinię i w dodatku dały maksymalną notę.
  2. Drugi krok to liczba procentowa określająca jakość dostarczanych przez niego usług. Akurat na powyższym screenie mamy 97,8% co przy 8161 sprzedanych przedmiotach daje całkiem dobry wynik.
  3. Ostatnim krokiem, którego nie uwzględniłem na screenie jest przeczytanie jego komentarzy. Z tego kroku najwięcej dowiemy się o np. jakości użytego materiału bądź o przesyłce.  Warto poświęcić trochę czasu na przetłumaczenie tych komentarzy!

 

Aliexpress opinie:

 

„Przeczytałem wiele opinii, ale kilka z nich nie przekonują mnie do zakupów.Jednak trafiały się również te dobre, zatem czy warto ryzykować?”

To jedne z wielu pytań zadawanych na większości polskich forach internetowych przed kupnem pierwszej rzeczy poprzez portal Aliexpress.com:

 

Marek z Krakowa:

„Kupiłem dokładnie miesiąc temu latarkę, zapłaciłem za nią połowę mniej jak za taki sam produkt w polskich sklepach! Jedyne do czego mógłbym przyczepić się to czas oczekiwania, czytając tą stronę zauważyłem, że paczka doszła nawet w 6 dni. U mnie trwało to pełny miesiąc, ale i tak warto! Zaoszczędziłem ok. 30 zł czyli ponad 50%! Zdziwiłem się w jak łatwy sposób udało mi się zaoszczędzić pieniądze.”

Gosia z Bydgoszczy:

„Wczoraj dostałam wymarzoną torebkę. Relacja ceny do jakości rewelacyjna! Nie oczekiwałam cudów za kilkanaście dolarów, a nie zawiodłam się. Nie wahajcie się kupować wystarczy, że przeczytacie dokładnie poradniki, jak krok po kroku kupić przedmiot.”

Dawid z Wrocławia:

„Najgorsza była strona techniczna całych tych zakupów. Zanim dowiedziałem się jak kupować na Aliexpress, przeczytałem kilka razy wszystkie poradniki w wielu miejscach. Odważyłem się kupić i co? Nie zawiodłem się, oczywiście trzeba uważać, bo jak wszędzie pełno oszustów. Polecam czytać komentarze pod zamówieniami bo bardzo często padają tam negatywne komentarze. Ogólnie duży plus”

Truskaweczka12:

„Z mojej nieuwagi narobiłam sobie delikatnych kłopotów. Trafiłam na złego sprzedawcę. Ledwo mogłam z nim się porozumieć w języku angielskim. Po kilku prawie udanych dialogach udało mi się rozwiązać moje spostrzeżenia. Wszystko przez to, że uważnie nie przeczytałam opinii o tym sprzedawcy, bo jak później okazało się wszystko było napisane w komentarzach.”

Anonim:

„Dużo zastanawiałam się nad kupnem u Chińczyków jednak przełamałam się. Dużo czytałam o tym jak zrobić aby w Aliexpress cło nie było takie duże. Okazało się, że nie zapłaciłam wcale. Dziękuję zakupyzchin.pl!”

 

Anonim:

„Odradzam zakupy na AliExpress. Chiny to nie Europa. Moja pierwsza próba zakupu i od razu kant. Zamówiłem produkt, którego sprzedający miał podobno 1000 sztuk. Po zapłaceniu sprzedający pisze do mnie, że może mi wysłać inny produkt. Odpowiadam, że chcę to za co zapłaciłem. On odpowiada, że tego nie i mam anulować zamówienie. Anulowałem zamówienie i podałem przyczynę „brak na stanie”, sprzedający uaktywnia zamówienie i żąda abym wybrał powód „inna przyczyna” bo nie dostanę zwrotu pieniędzy. Wybieram zatem „inna przyczyna” i ponownie anuluję zamówienie. Wtedy kontakt ze sprzedającym natychmiast się urywa. Ciekawe czy odzyskam te 70 USD…

Sprzedający : Canaan Electronics Co.,ltd Store No.207991.

Poniżej wymiana wiadomości ze sprzedającym:

  • Leszek Wysocki 2015-04-18 05:44:23 I hope you could approve cancelation without waiting two days? Especially that I choose the reason as you wish?
  • Leszek Wysocki 2015-04-18 05:35:30 OK I will do it. But I think it is true what I choose as a reason…
  • kevin liu 2015-04-18 05:31:55 Could you pls select cancel reason: „other reasons” then we will agree to refund your money, thanks.
  • kevin liu 2015-04-18 05:31:41 Could you pls select cancel reason: „other reasons” then we will agree to refund your money, thanks.
  • kevin liu 2015-04-18 00:17:27 ok. pls cancel your order, and select cancel reason: „other reasons” then we will agree to refund your money, thanks.
  • Leszek Wysocki 2015-04-17 21:24:19 I don’t want other model. Please send me CP6002 DVR as ordered. If you don’t have CP6002 please don’t send any one. Regards
  • kevin liu 2015-04-17 19:17:55 CP6005 DVR camera is new, is better , is HD. and less price.
  • kevin liu 2015-04-17 19:17:14 Hello, our CP6001 and CP6002 DVR camera have been production now. now only send the new CP6005 DVR camera to our customer, we send CP6005 DVR camera to you, is ok ?”

Antoni Bogusław Nadobny:

„Opinia o sklepie „MIKE store”:

Sprzedawca wysłał sprzęt zwykłą pocztą a pobrał opłatę za przesyłkę kurierską. Telefon wg strony miał wgrany język polski, a sprzedawca wysłał mailem program płatny do zmiany języka.”

 

 

Chciałbyś dodać swoją opinię tutaj? Napisz w komentarzu a wrzucimy ją tutaj.

Podsumowując, nie bójmy się kupować w Aliexpress, po dokładnym przeanalizowaniu sprzedającego możemy uniknąć oszustwa. Podstawową jest sprawdzić ile procent ludzi jest zadowolonych z przedmiotu oraz liczbę komentarzy sprzedającego. Jeżeli masz problem dalej po przeczytaniu poradnika Aliexpress opinie, napisz w komentarzu a na pewno pomożemy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Komentarze: 50

  1. Monia warszawa says:

    WITAM PRZESTRZEGAM DROGIE PANIE PRZED ZAKUPAMI NA ALIEXPRESS!!!JEST TO WIELKIE OSZUSTWO.ZAMOWILAM BUTY Z WEZOWEJ SKORY O TAKIEJ NAZWIE Kobiety peep toe botki skóra krokodyla kobiety wysokie obcasy lace up kobiety moda botki 2016.BUCIKOW DO TEJ PORY NIE DOSTALAM SPRZEDAJACY DLUGO WYSYLAL I NIE WYSLAL .PO CZYM NAPISAL MI ZE FABRYKA ICH NIE PRODUKUJE ,A POTEM PODAL ZLY NR PRZESYLKI PO CZYM SAM SOBIE POTWIERDZIL OTRZYMANIE MOICH BUTOW ZE JA JE DOSTALAM ,NIE WIEMJAK TO ZROBIL BO ANI JA,ANI MOJ MAZ NIE POTWIERDZILISMY OTRZYMANIA PRZESYLKI .PODEJRZEWAM ZE SCHAKOWAL POPROSTU OKRADL MNIE NA 270 ZL .ZAMKNAL SWOJ SKLEP Z KTOREGO ZAMAWIALAM BUTY I W TEJCHWILI OTWORZYL NOWE KONTA POD INNYMI NAZWAMI Z TYMI BUTAMI GDZIE TEZ OSZUKUJE I W OPINIACH PANIE TEZ ZOSTALY OSZUKANE!!!PODKRESLAM ZE TYLKO ON MIAL TE BUTY JAK JE ZAMAWIALAM NIDZIE INDZIEJ ICH NIE BYLO.DZIWIE SIE ZE ALIEXPRESS NIC NIE ROBI Z TAKIMI OSZUSTAMI I CZUJA SIE BEZKARNI OTWIERAJAC NOWE SKLEPY.

  2. Martix says:

    Ja kupuje na Ali od paru miesięcy i opłaca się, wiele rzeczy jest tańsza nawet o 70% niż w Polsce! Genialne, można płacić różnymi walutami, przesyłki zazwyczaj są darmowe a nawet ten miesiąc czekania na paczkę nie przeszkadza.

  3. marko says:

    Witam mam zamiar kupić towary z AliExpress i mam jeden problem jak skontaktować się ze sprzedającym.

    1. Rafał says:

      Dzień dobry,
      proszę wejść w interesujący nas przedmiot i najechać myszką na nazwę sklepu. Następnie pojawi się taka oto ramka:
      Kontakt ze sprzedającym Aliexpress
      Na końcu zostaje nam tylko kliknąć w Contact Now.
      Pozdrawiam,
      Rafał

  4. Michał says:

    Kupując na Aliexpress musisz mieć świadomość tego co może Cię spotkać i co prędzej czy później Cię spotka:

    Ali kryje swoich sprzedawców, nawet jeśli trafi do ciebie towar który jest zepsuty lub inny od kupionego masz dwa wyjścia i na obu jesteś stratny:

    1. Odzyskać pieniądze poprzez odesłanie towaru – płacisz za wysyłkę i to nie małe pieniądze,
    2. Zachować niezgodny towar i otrzymać ok 57$ zwrotu.

    alternatywne
    3. w przypadku gdy towar nie trafi w określonym czasie (na ogół 60 dni darmowa wysyłka, odpowiednik listu ekonomicznego poczta polska) do Ciebie – wysyłają OSOBIŚCIE na swój koszt bez dodatkowej opłaty przedmiot który zamówiłeś, niestety ze względu na oszustwa kupujących jako że nie potwierdzali odebrania przesyłki – praktyka ta umarła choć nie do końca.
    Ale zamiast tego przeważnie oddają pieniądze – pomniejszone o koszta bankowe, kurs.. ect.

    W obu pierwszysch przypadkach zostajesz orżnięty o koszta bankowe, różnice w kursie dolara, ewentualnie czas i koszta odesłania (pakowania) towaru. W 1 przypadku płacisz dodatkowe pieniądze żeby otrzymać kwotę pierwotnie wydaną pomniejszoną o koszta bankowe/walutowe ect.
    W 2 przypadku zostajesz z czymś czego nie zamawiałeś i częścią pieniędzy, czyli i tak osiągasz coś czego nie chciałeś.

    Wynika z tego że NIE WARTO robić zakupów powyżej kwoty która zaczyna się dla Ciebie robić poważna (dla jednego 50zł a dla innego 500zł) no chyba że jesteś hazardzistą i po prostu lubisz ryzyko.
    Sprawdzanie sprzedawcy też nic nie daje bo nawet jeśli będzie mieć kilka tyś. pozytywnych komentarzy zawsze może zdarzyć się pomyłka a wtedy patrz punkt 1 lub 2..

    To bardzo mądra strategia ali ekspertów powodująca to że towar z chin wychodzi nawet jak nie spełnia warunków sprzedaży, co ciekawe wybierając punkt 2 i tak sprzedawca zarabia ponieważ cena towaru ustalona jest na takim poziomie aby zarobić nawet oddając 57% utargu czy wysyłając kolejny przedmiot!

    Jedynym rozwiązaniem zmuszającym aliexpress do pociągania nieuczciwych sprzedawców do odpowiedzialności jest włączenie ali do poniesienia wspólnych kosztów za nieudany zakup.
    Jeśli wybieracie opcję odesłania towaru poproście o adres kogoś z ali żeby potwierdził towar i odesłał go dalej do sprzedawcy któremu i tak już przecież nie ufacie.
    Inna opcja nie przychodzi mi na myśl, właśnie jestem w trakcie takiej transakcji i czekam na adres wysyłki do kierownictwa aliexpress.

  5. Tomek P says:

    Uwaga na Aliexpress

    Kupowałem tam regularnie, ale już mam 3 sytuacje w których nie mogę skutecznie przeprowadzić reklamacji.
    Problem jest wtedy kiedy są większe kwoty i sprzedawca nie chce współpracować.
    Niby wkracza Aliexpress, ale nie pomaga – staje raczej po stronie Chińczyków.
    W jednej reklamacji mam techniczny problem z załadowaniem video – a zmieniałem już format pliku 4 razy – i pomimo informowania o problemach Aliexpress wymaga ode mnie video.
    W drugiej mam informację, że 4 października reklamacją zajmie się Aliexpress – jest koniec grudnia i nadal nic się nie dzieje, a sprzedawca twierdzi, że to wina systemu.

    Tylko, że system ma starannie ukryte, albo nieistniejące miejsca do kontaktu, więc możemy pisać na Berdyczów.

    Uważajcie!!!

    lepiej kupować w Polsce, mamy przynajmniej jakieś prawa konsumenckie.

  6. wściekły says:

    Aliexpress oszukuje!!! Nie wierzcie w gwarancję zwrotu pieniędzy!!! Otrzymałem niesprawne słuchawki i pomimo otworzenia sporu, dołączyłem zdjęcia, na życzenie sprzedawcy dołączyłem film, a kasy i tak nie odzyskałem.
    D Z I A D O S T W O

  7. JARO1477 says:

    DOKŁADNIE Asia-Pacific D C Technology Co., Ltd NIE WYSYŁA TOWARU W RAZIE PYTAŃ MAIL JARO1477@WP.PL

  8. JARO1477 says:

    uwaga u sprzedawcy pod nazwa ASIA-PACYFIK nie otrzymalem towaru za 900zl ani zwrotu gotowki spor nie mozliwy do otwarcia chaker zablokowal otwarcie sporu

  9. WOJCIECH says:

    JA KUPILEM TELEFON 3LATA TEMY JESZCZE BYLO PO ANGIELSKU CZEKALEM 6 TYG. W NORWEGI I PRZYSZEDLSMARTFON IP68.PO PRZEL.300ZL.SUPER ALE SRUBKI OD ZAMKANIA TYLNIEJ POKRYWY SIE PRZEKRECILY REKLAMOWALEM I WYSLALEMDO NICH ALE ZAGINOL TAK ZE 300 POSZLO W DU….E.KUPILEM DRUGI HUMMER 5.I TROSZKE PODOBNIE CZYLI SRUBKI NIE TRZYMAJA CZLI JUZ NIE JEST IP68 WODOODPORNY..ITEZ NIE LACZ SIE Z KOMPUTEREM BRAK JAKIS STEROWNIKOW.POZA TYM SUPER DZIALA 3 LATA TEMY WSZYSCY MI ZAZDROSCILI FONA ZA 300.TERAZ TROSZAKE MULI ALE DZIALA I SPADAL ZKILKU METROW NA BETON I NIC ZA TA CENE MOGE KUPIC NAWET 3.TERAZ SZUKAM NOWSZEGO TEZ NA TEJ STRONIE.

  10. GOSIA.W says:

    Zakupilam 1.12.2016 r. xbox-a 360 i od razu przelałam kdotę 429,99 zł na podane konto. Miałam otrzymać go w ciągu 24 h zakupilam go dla wnuczki na Mikołaja, jednak sprzęt nie dotarł, telefon kontaktowy nie odpowiada, nie mam odpowiedzi na wysylane emaile Dla mnie wydatek był odczuwalny….. nie wiem co robić, do kogo się zwrócić o zwrot należności PROSZĘ O POMOC

    1. Rafał says:

      Dzień dobry,
      napisałem e-maila lecz proszę tutaj również odpisać. Czy Xbox został kupiony przez portal Aliexpress?

  11. andyk says:

    tmam już dwie transakcje za sobą, towar i tak długo idzie, ale zdecydowanie szybicej przyszły produkty niż z dx-extreme i bangood. Teraz zamawiam instrument muzyczny o wartości 150USD, ale nie wiem jak bedzie z cłem i podatkiem, bo nikt takich informacji nie może potwierdzić.

    1. Rafał says:

      Dzień dobry,
      zapraszam tutaj: Aliexpress cło
      Pozdrawiam,
      Rafał

  12. mici says:

    działa odzyskiwanie hasła na alliexpressie ?

    1. Rafał says:

      Dzień dobry,
      proszę kliknąć SIGN IN, a następnie kliknąć Forgot password:
      Forgot password Aliexpress

      Pozdrawiam,
      Rafał

  13. mela kotula says:

    Uwaga na sklep na aliexpress – Tstore http://www.aliexpress.com/store/500393 sprzedający elektronikę telefony – nie uznają gwarancją nie chcą naprawiać sprzętu ani zwracać pieniędzy

  14. Michał says:

    Witam, mam pewien problem z kontem na Aliexpress, otóż od jakiegoś tygodnia przy wszystkich zamówieniach oczekujących na dostawę nie wyświetla się licznik odliczający ile dni pozostało do końca ochrony zakupu, zaznaczam że przy żadnym z tych zamówień czas ochrony jeszcze nie dobiegł końca, po prostu przestał się wyświetlać licznik. Proszę o podpowiedź w czym może tkwić problem?

    1. Michał says:

      Dodam że czyszczenie cache przeglądarki oraz DNS nie pomaga

      1. Rafał says:

        Dzień dobry,
        nadal występuje ten problem?

  15. gajowy says:

    Jak odzyskać hasło w aliexpress

    1. gajowy says:

      Przepraszam zapomniałem się przywitać – więc witam serdecznie!

      1. Rafał says:

        Witam serdecznie,
        udajemy się na https://login.aliexpress.com , a następnie szukamy Forgot Password?
        Pozdrawiam,
        Rafał

        1. gajowy says:

          Tak właśnie robiłem, ale po wpisaniu e-maila i kliknięciu w poniższy przycisk nic się nie dzieje.

          1. gajowy says:

            Wszystko już ok! Dziękuje!

  16. Natalia says:

    Witam, chciałam zamówić sukienkę na tej stronie. Bardzo się wącham i przeczytałam te komentarze. Sukienka kosztuje w przybliżeniu 16€ ale nie wiem jak zrobić z dostawą itp. Proszę o pomoc. :/

    1. Natalia says:

      *wahałam przepraszam za literówkę. 🙂

      1. Rafał says:

        Witam serdecznie,
        przed zakupem warto przeczytać opinie kupujących w komentarzach. Tam najczęściej ujawnione będą wszystkie wady danego produktu.
        Co do problemu dostawy, proszę zapoznać się z poradnikiem: Jak kupować na Aliexpress?
        Pozdrawiam,
        Rafał

  17. Krzysiek says:

    Ja zadam trochę głupie pytanie jak wystawić pozytywny komentarz ?

    z Zamówionych 5 przesyłek pod koniec kwietnia 2015 , 2 dotarły po 1,5 miesiąca , pozostałe 3 na razie nie doszły

    1. Rafał says:

      Proszę poszukać linku: „Leave feedback”

  18. Maria says:

    Witam,

    Zamówiłam z Alliexpress suknię ślubną z halką na kole, przyszła suknia bez halki, w dodatku suknia też nie taka jak na zdjęciach tylko jakaś totalna podróbka. Za całość płaciłam przez Western Union, bo nie miałam czasu zakładać konta w USD, otworzyłam „Dispute” i sprzedawca od razu zgodził się zwrócić całą kwotę, musiałam utworzyć konto na Alipay i tam te pieniądze są zaksięgowane jakoby metodą Western Union. Niestety teraz nie wiem co mam robić jako kolejny krok, ponieważ gdy weszłam na stronę pomocy Alipay dotyczącą zwrotu pieniędzy przez Westen Union to przeczytałam, że jeśli chcę otrzymać pieniądze to muszę zmienić metodę z metody Western Union na metodę przez konto bankowe. Zresztą w opisie dla osób chcących otrzymać pieniądze za pomocą konta bankowego opis jest jota w jotę taki sam, więc albo któryś z opisów jest błędny, albo znaczy to tyle, że nie mogę otrzymać pieniędzy przez Western Union, nic z tego nie rozumiem. Czy ktoś już próbował otrzymać zwrot kasy za pomocą Western Union? Proszę o pomoc.

  19. Marek says:

    Kupiłem raz buty na AliExpress.com‎ i dostałem przysłowiowy szajs… Dlatego teraz kupuję buty na —-.pl gdzie mogę płacić bezpośrednio w złotówkach. A do tego na instagramie jest wiele zdjęć produktów, które można u nich kupić i to mnie przekonuje.

    1. Rafał says:

      Ale z tą reklamą to proszę ostrożnie 😉

    2. natka says:

      Na jakiej stronie kupujesz buty teraz? xD

  20. vides says:

    Mieszkam w Australii i portal ten jest dość popularny tutaj ale przede wszystkim ze względu na metody kantowania Ozzików . AliExpress ( Alibaba) stosuje fatalną praktykę dla klientów / konsumentów : ” miło i tanio oraz minimum gwarancji , absolutnie bez jakości” . System ochrony konsumenta to jakaś iluzoryczna gra w pisanie wirtualnych zażaleń bez mocy prawnej w której konsument jest intruzem i z góry przegranym. Administracja „Alibaba” ma nieskuteczny system nadzorowania jakości rzeczy sprzedawanych tutaj . Brak gwarancji i brak systemu karania oszukańczych praktyk pseudo sprzedawców szczególnie tych z Chin i Hong – Kong . Kiedy po transakcji dokładasz starań aby skontaktować się z kimś z biura obsługi / custom serwis – odnośniki przekierują cię na następne strony niczym w buszu lub przekierowywują na nieistniejące / nieaktywne strony z informacją o chwilowej awarii . To polityka dezinformacji zresztą celowa . Ja kupiłem blisko rok temu kilka rzeczy do mojego motocykla. Każda rzecz zawierała jakieś wady produkcyjne które w praktyce stwarzają niebezpieczeństwo podczas jazdy . Między inymi kupiłem lusterka chromowane do mojego motocykla od chińskiego sprzedawcy : „Luis YT Motor Co.Ltd ” w maju 2014 roku. Po około 7 miesiącach chrom systematycznie zaczął łuszczyć się na powierzchni a same odbicia dostały luzów i przestawiały sie podczas jazdy . Dobry chrom może schodzić ale po minimum 6 latach …Sprzedawca „Luis” lakonicznie odpisał że daje gwarancję tylko 7 dni po kupnie a czasami tylko 3 miesiące!!!!!! Póżniej mnie ignorował .SKANDAL , SKANDAL i jeszcze raz SKANDAL!!! Pomimo że ja chciałem tylko wymienić te lusterka na inne wolne od wad (wysłałem kilka zdjęc z widokiem wad ) – brak odpowiedzi chińskiego sprzedawcy . System protekcji konsumenta to oszukaństwo , bzdura i tylko logo . Oni napisali tylko list ( ten sam do mnie i do sprzedającego w 2 językach) z prośbą / informacją do polubownej ugody. Kilka razy pisałem z kims kto jest serwisem online – grzecznie informuje łamanym angielskim że jest mu przykro i zrobi wiele by problem rozwiązać. Obiecuje skontaktować się z sprzedawcą i…….na tym się kończy ta chińska grzeczność?!. Następny kontakt online i inna osoba która nie zna mojej sprawy gdyż nie nadają tu numerów rozszczeniowych i na nowo piszesz aby wyjaśnić mój problem. Flaki z olejem …..a oni grzeczni i znowu obiecują .Kto w dzisiejszych czasach jest najważniejszy : klient z pieniędzmi i satysfakcją , czy marny sprzedawca / oszukaniec ( ze złą reputacją) i bez klientów??!!…….Oni chyba mają to gdzieś . Przypominam że Chiny to nadal kraj komunistyczny z metodami znanymi nam z epoki nie tak dawnej. Bądzcie czujni bo oni są mobilni , mają podstawiane strony ze sztucznymi statystykami i znikają szybko. Często to dobrze wykształceni elektronicy z sektora IT oraz zorganizowane grupy przestępcze . Po kliknięciu na sprzedawcę jesteś przekierowany na strone sklepu – ładnie to wygląda…..na tym się kończy ta ładność bo w rzeczywistości to jest podstawione. W tym buszu ten serwiś sobie nie radzi – raczkuje i udaje . Nawet znajomi Chińczycy przestrzegli mnie (po czasie niestety) że ok 50% baaa!!! to cwaniacy i oszusci. PROSZĘ MIEJCIE TO RODACY NA UWADZE

    1. Rafał says:

      Dziękuję bardzo za tak obszerną opinię. Zamawiał Pan coś jeszcze z Aliexpress czy tylko te rzeczy?

  21. Ashka says:

    Witam, Co jeśli rzecz nie zgadza się ze zdjęciem, choć fotki były opisane jako real photo? 99 procent zadowolonych kupujących, wiele zamówień, cena w normie – przyszła kiecka, jak na dziecko i totalnie inny materiał i kolor.

    1. Rafał says:

      Witam,
      na samym początku proszę napisać do sprzedawcy. Dołączyć zdjęcia i zapytać się czy przypadkiem nie są to żarty. Jeśli nic nie odpowie albo będzie szedł w zaparte, otwierać dispute ze względu na niezgodność towaru z opisem.

  22. Tomek Jadom says:

    Padłem na 59$ nie wiele ale kasy nie odzyskałem powód została zamrożona ponieważ towar sprzedawany okazała się podróbką to skoro było wiadomo że to podróbka to po co czekali aż ktoś kupi. Trwa to dwa miesiące.

    1. Rafał says:

      Witam,
      na wstępie dziękuję za opinię 😉 Paczka została zamrożona u nas na granicy?

  23. Krzysztof says:

    Podejrzewam ,że zostałem okradziony przez sprzedawce.Zamówiłem koszulkę, wpłaciłem pieniądze które doszły 2015-02-24 a dziś jest 04-04-2015 i ciagle jest status Awaiting Shipment. Chcąc wejść na profil sprzedawcy okazuje sie ze juz go nie ma. Czy w jakikolwiek sposób mogę odzyskać pieniądze ?

    1. Rafał says:

      Witam, proszę o kontakt na adres admin (malpa) zakupyzchin.pl. Coś poradzimy 😉

  24. jola says:

    witam. czy zamawiajac na aliexpress otrzymam fakture vat? chcialabym rozpoczac dzialalnosc gospodarcza i sprowadzac rzeczy z tej strony jak to wyglada. mozna sie z tego rozliczac?

    1. Rafał says:

      Niestety nie obracam się w tym temacie, proszę poczytać o Commercial invoice. Może ktoś inny sie wypowie, gdyż jak wspomniałem nie wiem nic o imporcie.

  25. RoMa says:

    korzystałem z aliexpress od dłuższego czasu ale od listopada zastanawiam się czy jest tam sens cokolwiek kupować gdyż z 9 zamówionych produktów nie otrzymałem żadnego i nie winię tutaj sprzedających tylko właśnie platformę aliexpress. Zamrażają praktycznie każde zamówienie tłumacząc że sprzedający może być przestępcą podatkowym. Osobiście nie interesuje mnie to wogóle poza tym że aliexpress operuje moją gotówką przez ponad miesiąc czasu i zwrotu dalej nie mam. Wydaje mi się, że z początkowej działalności przestawili się właśnie na obrót gotówką takich ludzi jak ja. Jak mają zamiar ścigać przestępców podatkowych to powinni zmienić profil. Dla mnie z super strony zrobił się totalny szajs

    1. Rafał says:

      Dziękuję za cenną opinię. Jeśli to nie jest tajemnicą, mógłbym poznać niektóre z przedmiotów? Kiedyś słyszałem o pojedynczych przypadkach, ale na 9 zamówionych żadnego to już dziwne.

  26. gmyru says:

    Witam
    Chciałbym zamowic odziez na aliexpress jednak nie wiem jak wyglada sprawa cła, czy płaci się za clo czy tez nie? Bo czytałem już wiele sprzecznych opini. Prosze mi powiedziec jak wygląda kwestia dotyczaca zakupu rzeczy podrobionych? Słyszałem , że można zaplacic jakąs kare ,?
    Prosze o odp, pozdrawiam
    Artur

    1. Rafał says:

      Witam serdecznie, na wstępie chciałbym zadać pytanie. Planuje Pan zamówić niemarkową odzież, czy co gorsza w kwestii prawnej podróbki?
      pozdrawiam

  27. grzegorz says:

    Jestem całkowicie zawiedziony tą stroną. Szczerze nie polecam. Przeglądam regularnie od kliku lat tą stronę , ale nic nie jest warte kupna. Ceny np. instrumentów muzycznych są o wiele droższe niż w polskich sklepach muzycznych, podobnie też jest z elektroniką. Marża pewnie ustalana jest na kilkaset procent względem kosztów produkcji. Doliczając koszty przesyłki, cło i podatek jest to całkowicie nie opłacalne-o wiele taniej kupi się na allegro(i dodatkowo nie trzeba tyle czekać).

    1. Rafał says:

      Witam dziękuję za opinie,
      z kilkoma Pańskimi argumentami niestety nie zgodzę się. Wybrał Pan dosyć nietypową kategorię przedmiotów. Co do instrumentów muzycznych niestety nie odniosę się do tego, gdyż nie miałem nigdy z nimi do czynienia. Jeżeli zaś chodzi o elektronikę, całkowicie z Panem się nie zgadzam. Fakt markowe przedmioty (Samsung, Sony itp) są zazwyczaj droższe, a co gorsza w dużej części to podróbki. Istnieją również produkty ich wyrobów. Najprostszym przykładem, którym się posłużę są komórki. Parę lat temu kupiłem telefon marki ZTE, a dokładnie model v970. Użytkuję go do dziś i z całego serca, mogę go polecić. Kilka lat temu, kosztował on mnie ok. 500zł, co w porównaniu z tamtejszym stanem rynku telefonów, musiałbym wydać ok. 900zł. Pomijając już fakt mojego telefonu istnieje szereg firm, które powoli wchodzą na europejski rynek. Mowa tutaj np. o Xiaomi, który doskonale konkuruje z największymi liderami rynku, nie tylko pod względem technicznym, ale również cenowo.
      Na Aliexpress panuje jedna dosyć ciekawa kwestia. Czym mniejszy przedmiot tym zazwyczaj jest on tańszy niż na Allegro. Jeżeli szukał Pan sprzętów muzycznych, czy też jakiejś większej elektroniki, wtedy logicznym jest, że przesyłka podbiję cenę nawet kilkukrotnie.
      Marża wynika z tego, że na Aliexpress w większości handlują firmy. Muszą one swoje zarobić.
      Pozdrawiam i czekam na odpowiedź,
      Rafał