Dowiedz się, co sądzą użytkownicy o Aliexpress!
Zapewne wielu z nas odwiedzających zastanawia się, czy warto kupować przedmioty poprzez portal Aliexpress.com, jeśli tak to zachęcam zatem do przeczytania naszego poradnika „Aliexpress opinie”. W tym artykule przedstawiam opinie nadesłane przez naszych czytelników o obsłudze na Aliexpress oraz jakości kupionych towarów. Warto wiedzieć co może nam grozić, kiedy zlekceważymy wyraźne sygnały mówiące o tym, aby zrezygnować z zakupu.
W prosty sposób można się domyślić, że i tutaj znajdziemy grupę oszustów próbujących wyłudzić od nas gotówkę. Istnieje jednak kilka sposobów, aby zapobiec kradzieży naszych pieniędzy. Najważniejsze, w Aliexpress istnieje możliwości otrzymania „refund” co oznacza, że jeśli coś pójdzie nie tak, to w bezpieczny sposób możemy odzyskać te pieniądze. Aliexpress w ciągu ostatnich kilku lat przeprowadził miliony transakcji, dzięki czemu zyskał pozycję lidera na rynku wschodnim. Tak potężna firma potrafi się zabezpieczyć przed oszustami.
Sprawdzenie sprzedającego czy jest wiarygodny!
Najprostszym krokiem będzie przeprowadzenie szybkiego śledztwa o naszym sprzedającym 🙂 W łatwy sposób pokażę jak można sprawdzić wiarygodność sprzedającego.
- Pierwszym krokiem i najważniejszym to sprawdzenie opinii o dostarczonym produkcie. Widzimy to zaznaczone czerwoną strzałką na górze. Jak widać, sprzedawca sprzedał 990 sztuk, z czego 104 osoby wystawiły opinię i w dodatku dały maksymalną notę.
- Drugi krok to liczba procentowa określająca jakość dostarczanych przez niego usług. Akurat na powyższym screenie mamy 97,8% co przy 8161 sprzedanych przedmiotach daje całkiem dobry wynik.
- Ostatnim krokiem, którego nie uwzględniłem na screenie jest przeczytanie jego komentarzy. Z tego kroku najwięcej dowiemy się o np. jakości użytego materiału bądź o przesyłce. Warto poświęcić trochę czasu na przetłumaczenie tych komentarzy!
Aliexpress opinie:
„Przeczytałem wiele opinii, ale kilka z nich nie przekonują mnie do zakupów.Jednak trafiały się również te dobre, zatem czy warto ryzykować?”
To jedne z wielu pytań zadawanych na większości polskich forach internetowych przed kupnem pierwszej rzeczy poprzez portal Aliexpress.com:
Marek z Krakowa:
„Kupiłem dokładnie miesiąc temu latarkę, zapłaciłem za nią połowę mniej jak za taki sam produkt w polskich sklepach! Jedyne do czego mógłbym przyczepić się to czas oczekiwania, czytając tą stronę zauważyłem, że paczka doszła nawet w 6 dni. U mnie trwało to pełny miesiąc, ale i tak warto! Zaoszczędziłem ok. 30 zł czyli ponad 50%! Zdziwiłem się w jak łatwy sposób udało mi się zaoszczędzić pieniądze.”
Gosia z Bydgoszczy:
„Wczoraj dostałam wymarzoną torebkę. Relacja ceny do jakości rewelacyjna! Nie oczekiwałam cudów za kilkanaście dolarów, a nie zawiodłam się. Nie wahajcie się kupować wystarczy, że przeczytacie dokładnie poradniki, jak krok po kroku kupić przedmiot.”
Dawid z Wrocławia:
„Najgorsza była strona techniczna całych tych zakupów. Zanim dowiedziałem się jak kupować na Aliexpress, przeczytałem kilka razy wszystkie poradniki w wielu miejscach. Odważyłem się kupić i co? Nie zawiodłem się, oczywiście trzeba uważać, bo jak wszędzie pełno oszustów. Polecam czytać komentarze pod zamówieniami bo bardzo często padają tam negatywne komentarze. Ogólnie duży plus”
Truskaweczka12:
„Z mojej nieuwagi narobiłam sobie delikatnych kłopotów. Trafiłam na złego sprzedawcę. Ledwo mogłam z nim się porozumieć w języku angielskim. Po kilku prawie udanych dialogach udało mi się rozwiązać moje spostrzeżenia. Wszystko przez to, że uważnie nie przeczytałam opinii o tym sprzedawcy, bo jak później okazało się wszystko było napisane w komentarzach.”
Anonim:
„Dużo zastanawiałam się nad kupnem u Chińczyków jednak przełamałam się. Dużo czytałam o tym jak zrobić aby w Aliexpress cło nie było takie duże. Okazało się, że nie zapłaciłam wcale. Dziękuję zakupyzchin.pl!”
Anonim:
„Odradzam zakupy na AliExpress. Chiny to nie Europa. Moja pierwsza próba zakupu i od razu kant. Zamówiłem produkt, którego sprzedający miał podobno 1000 sztuk. Po zapłaceniu sprzedający pisze do mnie, że może mi wysłać inny produkt. Odpowiadam, że chcę to za co zapłaciłem. On odpowiada, że tego nie i mam anulować zamówienie. Anulowałem zamówienie i podałem przyczynę „brak na stanie”, sprzedający uaktywnia zamówienie i żąda abym wybrał powód „inna przyczyna” bo nie dostanę zwrotu pieniędzy. Wybieram zatem „inna przyczyna” i ponownie anuluję zamówienie. Wtedy kontakt ze sprzedającym natychmiast się urywa. Ciekawe czy odzyskam te 70 USD…
Sprzedający : Canaan Electronics Co.,ltd Store No.207991.
Poniżej wymiana wiadomości ze sprzedającym:
- Leszek Wysocki 2015-04-18 05:44:23 I hope you could approve cancelation without waiting two days? Especially that I choose the reason as you wish?
- Leszek Wysocki 2015-04-18 05:35:30 OK I will do it. But I think it is true what I choose as a reason…
- kevin liu 2015-04-18 05:31:55 Could you pls select cancel reason: „other reasons” then we will agree to refund your money, thanks.
- kevin liu 2015-04-18 05:31:41 Could you pls select cancel reason: „other reasons” then we will agree to refund your money, thanks.
- kevin liu 2015-04-18 00:17:27 ok. pls cancel your order, and select cancel reason: „other reasons” then we will agree to refund your money, thanks.
- Leszek Wysocki 2015-04-17 21:24:19 I don’t want other model. Please send me CP6002 DVR as ordered. If you don’t have CP6002 please don’t send any one. Regards
- kevin liu 2015-04-17 19:17:55 CP6005 DVR camera is new, is better , is HD. and less price.
- kevin liu 2015-04-17 19:17:14 Hello, our CP6001 and CP6002 DVR camera have been production now. now only send the new CP6005 DVR camera to our customer, we send CP6005 DVR camera to you, is ok ?”
Antoni Bogusław Nadobny:
„Opinia o sklepie „MIKE store”:
Sprzedawca wysłał sprzęt zwykłą pocztą a pobrał opłatę za przesyłkę kurierską. Telefon wg strony miał wgrany język polski, a sprzedawca wysłał mailem program płatny do zmiany języka.”
Chciałbyś dodać swoją opinię tutaj? Napisz w komentarzu a wrzucimy ją tutaj.
Podsumowując, nie bójmy się kupować w Aliexpress, po dokładnym przeanalizowaniu sprzedającego możemy uniknąć oszustwa. Podstawową jest sprawdzić ile procent ludzi jest zadowolonych z przedmiotu oraz liczbę komentarzy sprzedającego. Jeżeli masz problem dalej po przeczytaniu poradnika Aliexpress opinie, napisz w komentarzu a na pewno pomożemy!
Nie polecam zakupow na aliexpres. Zostalam oszukana towar do mnie nie doszedl. Aliexpres tak sprytnie to zrobilo ze nie moge nawet wystawic sprzedawcy negatywnej opini, ponieważ po uplynieciu „ilus” dni aliepres wprawdzie pisze na maila zle wiesci – nie ma twojego towaru, ale jak sie do tego nie ustosunkujesz szybko ta nagle pojawia ze twoj towar dotarł i nawet nie możesz nic napisać bo wszystko jest zablokowane. Ja podeszlam do tego po ludzku nie ma jeszcze towaru (mamy koronowirus) to poczekam jeszcze chwile nic mi sie nie stanie a teraz jestem w tyl kilkaset zlotych.
Ja juz nic nie kupie na tym serwisie
Czy ktos wie czy można to zgłosić do prokuratury ?
Gorąca przestrzegam przed Aliexpress. Przedmiotem zamówienia był towar o wartości 600 zł który oczywiście nie dotarł. Po 60 dniach ochrony kupującego otworzyłem spór i co się okazało? Ochrona kupującego i gwarancje zwrotu pieniędzy nie istnieją. Propozycja rozwiązania sporu przez aliexpress przesłane po 7 dniach to „czekać kolejne 11 dni” a więc kolejne 7 dni po okresie całkowitego zakończenia sporu który miał być całkowicie zakończony 7 dni wcześniej. Wątpię czy otrzymam przesyłkę im dłuższy czas przesyłki tym większe prawdopodobieństwo że nie dotrze wcale lub będzie uszkodzona. Nie będę w takim przypadku już mógł prowadzić sporu i zostanę z niczym. Więc krótko gwarancja zwrotu pieniędzy po 60 dniach nie istnieje jest kłamstwem, za zagubioną przesyłkę płaci kupujący, zakładam że aliexpress nie odda mi pieniędzy jeśli przesyłka nie dotrze ponieważ już załamało swoje zasady więc nie będzie problemu żeby je złamać ponownie i odesłać mnie z kwitkiem. Przykro mi ale to nie jest tak że jeśli przesyłka będzie zagubiona to otrzymasz gwarantowany zwrot pieniędzy po 60 dniach. Niestety jeśli przesyłka nie dotrze po prostu straciłeś pieniądze i tyle. Cóż ja straciłem 600 zł więc „polecam”.
WIELKIE OSZUSTWO !!! LUDZIE JAK MOŻNA ZAPŁACIĆ ZA TOWAR A NA MOIM PROFILU NIE MA NIC W ZAMÓWIENIACH… KUPIONYCH …TYLKO KASĘ POBRAŁO KWOTA NIEDUŻA NICH SOBIE KUPIĄ WOREK RYŻU ZA MOJĄ KASĘ POZDRAWIAM
Kupiłem na aliexpres kondensator audio 3 farad przesyłka doszła uszkodzona.Posiadam protokół zniszczenia.Mimo elu prób moich wirozwiązania problemu z (aliexpres,selerem: go-go 1998) straciłem około 200PLn.
nigdy zakupów przez Aliexpres
Zrobiłam zakup nasiona storczyk- obuwik zasiałam i czekam czy coś z tego wzejdzie .Jedynie co mi się rzuciło w oczy to,że nasiona są jakieś duże .Zobaczymy tyle co się orientuję nasiona są jak pyłek , a te co dostałam niby małe ale nie są podłużne ani lekko przezroczyste tylko pełne rozgniotłam kila kulek są w środku jakieś żółtawe. Może się mylę , zobaczymy .Jeżeli to będzie nie to co zamówiłam będzie to mój pierwszy ostatni zakup.
Zresztą powinna być jakaś informacja ,że takie są nasiona danego egzemplarza,a nie piękne zdjęcia.
Kiełkują posiałam około 30 nasion w tamtym tygodniu w poniedziałek. Dziwne to wyrosło łodyżka i 2 listki na czubku.Nie wiem co to jest poczekam dalej jak wszystkie wzejdą i podrosną i co okaże się czy to storczyk ? 🙂
Uprawa storczyka z nasion jest bardzo bardzo trudna ,weszłam na stronę wcześniej niż zakup jak wyglądają nasiona storczyka są całkiem inne niż te , które przysłano.
Pewnie wiele takich osób ,którzy zrobili zakup nasion storczyków jak ja zauważyło ,że ???????????.
Takich sprzedawców jeżeli się okaże ,że z zamówionych roślin- nasion nie jest to co oferują w 100% autentyczności powinni zamknąć swój BIZNES. Całe szczęście ,że tylko to kupiłam .Pozwolę sobie jeszcze dodać ,że kupię sobie storczyki ogrodowe-gruntowe u sprawdzonego sprzedawcy .Mniej nerwów i czasu .
Cześć. Czy miał ktoś do czynienia z Singapore Post Speed Post? Od 10 dni nie mam żadnej informacji o statusie przesyłki. Ostatnia informacja mówi, że przesyłka została wysłana i od tamtej pory nic…
Dzięki za informacje.
Jeszcze 2 lata temu warto było kupować na Ali,teraz to się nie opłaca…nie wiem o co chodzi,ale już w zeszłym roku zaczęły się problemy z otrzymaniem zamówienia,a w tym roku to po prostu tragedia…z zamówionych towarów otrzymuje się ok.1/3, reszta albo na niewłaściwy adres w kraju,albo za granicą,albo w ogóle nie wysyłają…bywa też tak,że chcą aby anulować zamówienie mimo,że towar cały czas jest w ofercie…I pomimo,że pieniądze nie są zbyt duże to czas oczekiwania(stracone ok 2-3 m-ce),a potem próba odzyskania pieniędzy bardzo frustruje….czytałam też o tym,że blokują konta osób,które otwierają spory i chcą odzyskać SWOJE pieniądze…nie chcesz stracić pieniędzy,czasu i zdrowia nie kupuj na Aliexpress !
Kupiłam płaszcz niby z prawdziwej owczej skóry, specjalnie pisałam wiadomość do sprzedawcy, aby potwierdzić tą informację.
Niestety opis sprzedawcy jest niezgodny z rzeczywistością. Płaszcz uszyto z cieniutkiej sztucznej skóry poliuretanowej a nie owczej jak napisał sprzedawca 03 grudnia 2018. Wewnątrz bardzo cienkie ocieplenie z ptasiego puchu we folii. Tylko obszycie kaptura jest futrem lisim. Taki płaszcz mogłam w Polsce kupić za 120 zł a nie 120 euro. Nie mogę nosić sztucznej skóry, bo się w tym strasznie pocę. Płaszcz dla mnie bezużyteczny. odsprzedać się nie da, bo za drogi. Sprzedawca ma mnie za idiotkę i wmawia mi, że to prawdziwa owcza skóra. Ludzie nie dajcie się nabierać. Reklamować nie mam jak, bo odebrała przesyłkę moja ponad 90 letnia mama, kiedy byłam za granicą i czas 15 dni od potwierdzenia odbioru przesyłki minął. I 500 zł wyrzucone w błoto. Oszuści świadomie sprzedają tandetne podróbki.
Mario,
warto umieścić link do sklepu, aby inne osoby uniknęły podobnej sytuacji.
Zamowilem kask rowerowy i po miesiącu otrzymalem zniszczony.Zareklamowalem i po przeslaniu foto sprzedajacy wyslal drugi kask.I po miesiacu otrzymalem drugi kask również zniszczony w transporcie.Tym razem nie odpowiedziano na moją reklamacje. I nie mam ani kasku, ani pieniedzy.Czuję się oszukany i nie skorźystam z tej formy zakupów. Nie polecam
Podobno blokują konta za wystawianie za dużo zamówień że sporami. Miał ktoś taka sytuacje? Po ilu takich zamówieniach jest blokada?
Hej 🙂
Właśnie tego doświadczyłem, wystawiłem kilka opinii o herbacie. Kupuję już od 5-6 lat różne herbaty, nie jestem znawcą, ale po kilkunastu zakupach u różnych dostawców tej samej herbaty, tie guan yin konkretnie, mam już w pamięci jej smak. Ostatnio kupiłem w tym sklepie Better Life Trading Company Store i to była totalna porażka, ktoś kto nie pił nigdy Żelaznej Bogini Miłosierdzia, to może i by się nabrał na to „coś”, co mi przysłano i tłumaczono, że to High Mountain wild tea hahahaha, no i po dwóch komentarzach nie mogę nic kupić, hahaha, klikam na produkt a tam page not found, założyłem drugie konto i klikam bez problemu. Blokują Chińscy Bracia….
Mam pytanie, zamówiłam zegarek na Aliexpress, dokonałam wplaty podałam adres wszystko powinno być ok, tylko jest problem w tym ze nie pamiętam swojego loginu i nie mogę się zalogować. Czy paczka mi dojdzie bez problemu na stronie nic nie będę musiała już potwierdzać?
Ja kupiłam na Aliexpress wiele rzeczy złożyłam przez rok 20 zamówień -najdroższe za 120 zł/nigdy nie płaciłam cła/.Jestem zadowolona z obsługi ,zawsze kupowałam od innego sprzedawcy i wszyscy byli mili i uprzejmi 'Nigdy nie zostałam oszukana -raz otworzyłam spór ponieważ towar nie przyszedł na czas-o dziwo pieniądze otrzymałam za dwa dni,a potem byłam ja zakłopotana bo zamówiona bluzka przyszła. Napisałam do sprzedawcy -który pouczył mnie jak zapłacić.Drugie zdarzenie miałam takie że zamówiłam spodnie ,zapłaciłam i za godzinę zrezygnowałam z zakupu .Pieniądze zwrócone były na drugi dzień rano -co mnie bardzo zdziwiło bo zamówienie zrobiłam w niedziele póznym wieczorem anulowałam o godz.11 w nocy,Jestem pełna podziwu dla obsługi Aliexpressu.Nasze Allegro działa o wiele gorzej.Co do artykułów sprzedawanych to są różne trzeba sprawdzać z czego są zrobione zdjęcia są trochę prze sadzone .Rozmiary dobrze sprawdzać-lub skontaktować się ze sprzedawcą.POLECAM
Mi już z 3 razy nie przyszła paczka z ali. Najgorzej. Zamówiłam parę ciuchów na których mi serio zależało i nie przyszły… kiedyś coś szefowa chciała, żebym jej zamówiła sweterek i też nie przyszedł ;/. Zaczęłam szukać jakichś alternatyw i znalazłam polski sklep modimoda i tam zamawiam teraz ubrania , a i cena podobna i wysylka pewna – także jak komus zależy na ciuchach bardzo tanich jak w ali , to polecam.
Ile czekałaś na dostawę od modimoda? Boję się bo mają mnóstwo negatywnych komentarzy, że oszuści itp. ja niestety zainteresowałam się dopiero po dokonaniu zamówienia. Jest na co czekać? Z góry dzięki za info
Dziwny przypadek kupiłem produkt i aliexpres zmienił mi sam adres wysylki całkiem gdzieś do Warszawy a ja jestem z Krakowa ,na aplikacji był inny adres a jak zalogowałem się poprzez internet adres był dobry.Po czasie tygodnia na internecie też się zmienił adres na ten inny.Przesylka jest w drodze nie wiem co z tym robić ?
a mam pytanie nie sciagna mi z kart wiecej pieniedzy niz wpisze boje sie podawac dane z karty
Uwaga, ochrona kupujących na Aliexpress – ie to fikcja.
Uważajcie zanim skusicie się na tańsze telefony zakupione na Aliexpresie, już dwa razy zostałem oszukany przez chińskich sprzedawców raz to sklep Vshop, nie dotarły do mnie dokumenty z odprawy celnej, telefon został odesłany do sklepu do Chin, nie oddali pieniędzy, nie wysłali ponownie telefonu, brak kontaktu ze strony sklepu, drugi przypadek, odesłany telefon do naprawy, sprzedawca odebrał przesyłkę a finał podobny jak we wcześniejszym przypadku.
…nigdy więcej zakupów w tym sklepie internetowym… towar w stosunku do ceny – dramat! …zamiast bawełny, jakiś poliester (pewnie z nieużywanych i poprzerabianych opon samochodowych),guziki plastikowe, niesymetrycznie wszyte kieszenie, rozmiar się nie zgadza. Wszystkie bluzki zamówiłam w rozmiarze M a dostałam bluzki na człowieka ważącego100kg i odpowiednio 50kg.Ogólnie NIE POLECIŁABYM NIKOMU tego sklepu.Aha,na przesyłkę czekałam strasznie długo, tak że zdążyłam o tymże zamówieniu zapomnieć.
Nie kupujcie w Aliexpres. Jak towar nie dojdzie to nic się nie da zrobić . Grają zwykłego ping-ponga. U mnie w śledzeniu przesyłki napisali , datę dotarcia do polski , potem przejęcia przez lokalnego kuriera i nawet datę dostarczenia. Na aplikacji Poczty Polskiej jest tylko wyjście przesyłki z Singapuru. Nie ma jej dotarcia do Polski. Nadawca domaga się bym otworzył spór , a ja go nie mogę otworzyć bo minął okres 60 dni. Gdy do nich pisałem na Aliexpres Masanger , dwa tygodnie przed minięciem 60 dni , że nie mam przesyłki to nie odpowiadali , ponowiłem tydzień przed , też brak odpowiedzi , dwa dni po upłynięciu terminu 60 dni odpowiedzieli bym otworzył spór tzw „dispute”, ale się już nie dało i od tego czasu odpowiadają , że nic nie mogą zrobić. Aliexpres też gra w ping ponga . Każą mi reklamować na naszej pocznie zaginięcie przesyłki a ja im tłumaczę , że to nadawca musi reklamować bo tak mi mówi poczta. Każali mi przesłać im oświadczenie poczty , że przesyłka nie doszła , poczta mnie wyśmiała twierdząc by nadawca reklamował , podali mi linka na śledzenie przesyłek. Przesyłam do aliexpres , prtscr ze strony poczty o informacji , że przesyłka nie trafiła do Polski , to oni wysyłają maila do nadawcy a ten nie odpowiada. Jak ich proszę o dowód , że odebrałem przesyłkę to twierdzą , że to śledzenie na ich stron ie jest dowodem i tam pisze , zę odebrana . Nawet nie mogę już wstawić negatywnej opinii o nadawcy. Więcej tam nie kupię bo to zwykli oszuści , zapewniają , gwarantują a jak przyjdzie do problemu to umywają ręce .
Nie polecam zakupów na aliexpress, przekonałem się że to zwykła ruletka i nigdy nie dojdziesz swoich praw. Na terenie Polski jeszcze masz taką możliwość a Chińczycy wiedzą że guzik im zrobisz więc mają Cię gdzieś i robią co chcą. Cała ochrona kupujących to lipa bo czy otrzymasz w razie czego zwrot to też albo ruletka albo bardzo długi długi czas sobie przy odrobinie szczęścia na kaskę poczekasz. To nie jest cywilizowany serwis i odradzam, bo jako europejczyk lub klient z innego kraju jesteś traktowany jak ewentualny materiał do zrobienia w bambuko i oto całe zakupy w tym serwisie. I to mnóstwo opłaconych poradników w sieci pt. „Jak kupować na Aliexpress” a powinny brzmieć raczej „daj się wycyckać na Aliexpress”. Dowiedzcie się jakie są procedury przy ewentualnych kłopotach to się wam zaraz ode chce zakupów w tym serwisie.
mam pytanie czy jak kupujesz na aliexpress to czy musisz opłacać opłatę celną
Jak ktoś z was chce mieć 2% zwrotu z każdych zakupów na Ali express to dzwońcie na 534-941-274 lub piszcie na email: smyk880@o2.pl
Nie podoba mi się fakt, że śmieci z aliekspressa przechodzą na Allegro. Ostatnio kupiłem na Allegro Woltomierz i wodoodporną ładowarkę USB do motocykla z uchwytami. Jakość przedmiotu pozostawiała trochę do życzenia – niespasowana obudowa, kable na wierzchu z założoną gumką na złączki (ot cała wodoodporność). Dodatkowo w paczce były złe losowo dobrane i niepasujące śruby więc przymocowałem na zipy. Ogólnie przedmiot raz działa raz nie nie wiem od czego to zależy, kable ma na wierzchu i strach jeździć w deszczu. Potem dopiero zauważyłem, że te same urzadzenia i akcesoria motocyklowe są na stronce aliekspress.
Dużo zakupów dużo nerwów. Raz kupiony telefon +VAT /nie wymigasz się od tego celnicy wyłapują paczki o gabarytach opakowania i wagi telefonu i walą w ciemno. Dwa razy android TV po miesiącu w koszu- chłam. O roszczeniach gwarancyjnych zapomnijcie biuro obsługi obiecuje pomoc wali korporacyjne tekściki i temat do niszczarki. Wiedzą, że nie można nic zrobić więc mają nas w d…. Jak zaczniesz podskakiwać sprzedawca zablokuje konto pod byle pretekstem i nic mu nie zrobisz sytuacje jak z Misia 🙂 . Na małe zakupy za parę dolców można sobie pozwolić jak coś nie tak to mała strata. I takie teraz tylko robię. Są strony gdzie masz 100% pewność że nie zapłacisz VAT / bez dodatkowych opłat/ może i o kilka dosłownie dolców drożej ale śpisz spokojnie.Ale nie ma gwarancji i obsługi klienta na poziomie krajów cywilizowanych. BRAK PayPal to wielki minus jak przesyłka nie dojdzie to może oddadzą kasę przerabiałem ten temat – tak jest we wszystkich chińskich „sklepach” teraz płacę tylko przez PayPal nie dojdzie reklamacja i kasa za tydzień na koncie nie porównuję do Allegro bo każdy ma wyrobione zdanie 🙁 Dla mnie wzorem obsługi jest /droższy/ Amazon ale to cywilizowany portal. REASUMUJĄC JAK KUPOWAĆ TO TYLKO GÓWINKA DO ok 25$ STRATA DO PRZEBOLENIA I BEZ VAT 🙂 Pamiętaj kupując w chinach kupujesz na własne ryzyko to jak gra w ruską ruletkę nie zawsze się uda.
Aliexpres to cos jak allegro, tylko że produkty tylko nowe i z opcją kup teraz.
Co do sprzedawców to są tam różni. Uczciwi i mniej uczciwi. Wszyscy towar wysyłają. Uczciwi wysyłają towar dobrej jakości, mniej uczciwi podróbki gorszej jakości. Co w cale nie znaczy że towar nie warty zainteresowania. Tym bardziej że na allegro kupujemy dokładnie to samo. Bo firma zakupiła większą ilość w chinach a teraz rozprowadza to w polsce za parę złotych więcej.
Niestety z mojego doświadczenia wynika że około 8 na 10 rzeczy dociera. 2 z 10 ginie na polskiej poczcie (wysyłka darmowa jest nie rejestrowana). 7 rzeczy z tych 8 co dociera zazwyczaj idzie od 2 do nawet 5 miesięcy (poczta Gdańsk 42) , tylko 1 na 10 paczek dociera w ciągu miesiąca. Jeśli ktoś zamawia więcej rzeczy i nie zależy mu na czasie to można kupować. Jeśli zależy na czasie to lepiej dopłacić te kilka złotych i kupić w kraju. Jedna uwaga jest taka że Aliexpres oszukuje i próbuje zatuszować niektóre negatywne opinie. Nie wszystkie opinie się wyświetlają. Taki przykład wystawiłem miesiąc temu negatywną opinie, opinia nie widnieje przy produkcie. Jak wchodzę w swoje opinie to mi ją pokazuje, ale opinia produktu negatywnych ma niby zero. Mimo wszystko warto się zainteresować serwisem ebay. Produkty te same. Sprzedawcy Ci sami. Towar trochę droższy bo i ebay i paypal muszą zarobić, ale gwarancja większa i poszanowanie klientów. Na ebayu żaden Chińczyk nie śmiał mi się „w oczy” jak mu napisałem że w opisie miał całkiem co innego niz to co dostałem. Co do aliexpress to mam własnie taki przypadek. Chciałem właśnie napisać w tej sprawie do obsługi klienta serwisu alliexpres. Na pierwszej stronie widnieje informacja że serwis czynny 24h/dobę 7 dni/tydzień. godzina 21 polskiego czasu/wtorek a tu dział obsługi klienta nie czynny 😀
Potrójna porażka. Pierwszy raz kupowałam na Aliexpres i wpadka. Zamówiłam w 3 różnych firmach swetry. Miały być z wełny z kaszmirem. Pierwsza przyszła nawet szybko, ale wykończenie tragiczne ,ściegi krzywe, źle wszyte kieszonki w kardiganie. No i kompletnie inny gatunek niż na zdjęciu. Druga przesyłka -też nieporozumienie w porównaniu ze zdjęciem. Właśnie otrzymałam 3 sweter i znowu oszustwo. Fotografują zupełnie inne rzeczy niż wysyłają. Kosztowało mnie ponad 80 dolarów. Reklamacje nie zdają się na nic, nie chce mi się płacić za odsyłanie, bo i tak nie mam gwarancji ,że zwrócą pieniądze
co sie dziwic za pare groszy , za 80$ to od polskiego producenta mozna kupic CUDA!!!!
chytry w tym przypadku trzy razy TRACI……..
To jest jedno wielkie oszustwo.
14 sierpnia zamówiłem i zapłaciłem kartą online za lampę do projektora.
18 sierpnia zostały pobrane pieniądze z konta przez aliexpress z Anglii, opłata za przewalutowanie.
4 września przyszła widomość „zamówienie zostało anulowane z powodu braku płatności”.
Wysłałem potwierdzenie na email aliexpress, 4 maile, brak odpowiedzi do dzisiaj.
Odradzam zakupy na tym portalu!!! Towar niezgodny z opisem, dostawa 82 dni, prawa jakie prawa!!! Opinie 98% bardzo dobre, 2% dobre, to mówi wszystko!!!
Ktoś najprawdopodobniej skopiował moje dane z karty płatniczej, gdyż zauważyłam na swoim koncie płatności w $. Dzwoniąc do banku poinformowano mnie, że ktoś dokonywał płatności na aliexpress właśnie, ale nie są w stanie powiedzieć kto. Czy rzeczywiście tak jest? Nie mają możliwości zweryfikowania kto tego dokonał? Co z moimi pieniędzmi?
Po ponad roku zamówienie nie przyszło. Odpowiedzią dostawcy jest: sprawdzić w urzędzie pocztowym, potem „w drodze”. Odradzam zakupy, to nie jest cywilizowany kraj.
Takie cos jak zwrot pieniedzy czyli refund nie istnieje, mimo eygrania dwoch sporow ze sprzedajacym pieniedxy nie odzyskalem choc aliexpress zwrot przyznalo. Ostatnio zamowilem nowy ekran do nawigacji ale niestety przyszedl do innejbi sprzedawca umywa rece twirtdzac ze otrzymany jest taki Sam jak zamowilem co nie jest prawda mimo ze wyslalem kilka zdjec by to udowodnic. Spir trwa I nawet jak wygram to nie licze Na zwroy pieniedzy.
Osobiście odradzam bo zakupy tańsze ale nie pewne. Nie dbają o klienta bo maja ich mnóstwo.
krótko i rzeczowo : syf, kiła i mogiła. Albo produkt zepsuty albo brak wysyłki. nie warto topic kasy.
ten portal to oszustwo, jak zamówisz za większą kwotę a sprzedawca wyśle ci szmelc, nie otrzymasz zwrotu kasy, popierają nieuczciwych sprzedawców, a ich zapewnienia o ochronie kupujących to kpina. Zablokują Ci konto jak się im sprzeciwisz i zgłosisz problem, zamiast pomóc!!!!!!
Odradzam zakupy po uplywie 14 dni nie macie zadnych praw .zadne gwarancje nie obowiazuja . Maile o zaplaceniu za naprawe 10 usd tylko mnie rozbawily . Pisalem z adwaizorem kilka razy i tylko chcieli pozytywna opinie nic nie zalatwili . Moge udostepnic kopie maili jak ktos chce kontakt na lecho_j@interia pl . trzeba ich uczyc zasad bo nie maj zadnych . serdecznie odradzam zakupy
UWAGA !!! CHAMSTWO !!! Od dłuższego czasu korzystam z portalu Aliexpress. W sumie złożyłem tam już ponad 300 zamówień, uzyskując najwyższy status klienta A4. Sądziłem, że obliguje on portal do poważnego traktowania klientów. Po każdym zakupie byłem proszony o pozostawienie swojego komentarza. Niestety, kilkunaście procent zamówień nie zostało zrealizowanych na „europejskim” poziomie. Produkty przychodziły uszkodzone (i nie były to typowe szkody dla transportu), wybrakowane, kolory i towary (!) były mylone, materiały okazywały się faktycznie inne niż w zamówieniu, niektóre wyroby śmierdziały dziwnymi substancjami chemicznymi, a część przesyłek – mimo natychmiastowego opłacenia – do mnie nie dochodziła (szczególnie tzw. „super okazje cenowe”, wystawiane chyba wyłącznie jako przynęta) itp. Chińscy oferenci najwidoczniej nie stosują żadnej kontroli jakości przed wysyłką. W takich przypadkach moje komentarze nie były oczywiście pozytywne i ostrzegałem w nich potencjalnych klientów przed zakupami w danym sklepie, podając konkretny powód. W odpowiedzi od niedawna portal ALIEXPRESS ZABLOKOWAŁ U MNIE MOŻLIWOŚĆ PISANIA KOMENTARZY ORAZ MOŻLIWOŚĆ ZGŁASZANIA SPORU ZE SPRZEDAWCĄ, co w praktyce jest jedyną szansą na odzyskanie przelanych na darmo pieniędzy. Koniec z moimi zamówieniami – a wszystkich innych ostrzegam i serdecznie odradzam im ten portal.
WITAM PRZESTRZEGAM DROGIE PANIE PRZED ZAKUPAMI NA ALIEXPRESS!!!JEST TO WIELKIE OSZUSTWO.ZAMOWILAM BUTY Z WEZOWEJ SKORY O TAKIEJ NAZWIE Kobiety peep toe botki skóra krokodyla kobiety wysokie obcasy lace up kobiety moda botki 2016.BUCIKOW DO TEJ PORY NIE DOSTALAM SPRZEDAJACY DLUGO WYSYLAL I NIE WYSLAL .PO CZYM NAPISAL MI ZE FABRYKA ICH NIE PRODUKUJE ,A POTEM PODAL ZLY NR PRZESYLKI PO CZYM SAM SOBIE POTWIERDZIL OTRZYMANIE MOICH BUTOW ZE JA JE DOSTALAM ,NIE WIEMJAK TO ZROBIL BO ANI JA,ANI MOJ MAZ NIE POTWIERDZILISMY OTRZYMANIA PRZESYLKI .PODEJRZEWAM ZE SCHAKOWAL POPROSTU OKRADL MNIE NA 270 ZL .ZAMKNAL SWOJ SKLEP Z KTOREGO ZAMAWIALAM BUTY I W TEJCHWILI OTWORZYL NOWE KONTA POD INNYMI NAZWAMI Z TYMI BUTAMI GDZIE TEZ OSZUKUJE I W OPINIACH PANIE TEZ ZOSTALY OSZUKANE!!!PODKRESLAM ZE TYLKO ON MIAL TE BUTY JAK JE ZAMAWIALAM NIDZIE INDZIEJ ICH NIE BYLO.DZIWIE SIE ZE ALIEXPRESS NIC NIE ROBI Z TAKIMI OSZUSTAMI I CZUJA SIE BEZKARNI OTWIERAJAC NOWE SKLEPY.
Ja kupuje na Ali od paru miesięcy i opłaca się, wiele rzeczy jest tańsza nawet o 70% niż w Polsce! Genialne, można płacić różnymi walutami, przesyłki zazwyczaj są darmowe a nawet ten miesiąc czekania na paczkę nie przeszkadza.
jest 2018 rok i chyba sie juz zmieniło na ali kurtki damskie po 80-120$ a w necie czy jakimkolwiek prywatnym sklepie mozna kupic te same za 50 dolców to MAX!!!!
Witam mam zamiar kupić towary z AliExpress i mam jeden problem jak skontaktować się ze sprzedającym.
Dzień dobry,
![Kontakt ze sprzedającym Aliexpress](https://zakupyzchin.pl/wp-content/uploads/2017/02/contact.jpg?x70408)
proszę wejść w interesujący nas przedmiot i najechać myszką na nazwę sklepu. Następnie pojawi się taka oto ramka:
Na końcu zostaje nam tylko kliknąć w Contact Now.
Pozdrawiam,
Rafał
Kupując na Aliexpress musisz mieć świadomość tego co może Cię spotkać i co prędzej czy później Cię spotka:
Ali kryje swoich sprzedawców, nawet jeśli trafi do ciebie towar który jest zepsuty lub inny od kupionego masz dwa wyjścia i na obu jesteś stratny:
1. Odzyskać pieniądze poprzez odesłanie towaru – płacisz za wysyłkę i to nie małe pieniądze,
2. Zachować niezgodny towar i otrzymać ok 57$ zwrotu.
alternatywne
3. w przypadku gdy towar nie trafi w określonym czasie (na ogół 60 dni darmowa wysyłka, odpowiednik listu ekonomicznego poczta polska) do Ciebie – wysyłają OSOBIŚCIE na swój koszt bez dodatkowej opłaty przedmiot który zamówiłeś, niestety ze względu na oszustwa kupujących jako że nie potwierdzali odebrania przesyłki – praktyka ta umarła choć nie do końca.
Ale zamiast tego przeważnie oddają pieniądze – pomniejszone o koszta bankowe, kurs.. ect.
W obu pierwszysch przypadkach zostajesz orżnięty o koszta bankowe, różnice w kursie dolara, ewentualnie czas i koszta odesłania (pakowania) towaru. W 1 przypadku płacisz dodatkowe pieniądze żeby otrzymać kwotę pierwotnie wydaną pomniejszoną o koszta bankowe/walutowe ect.
W 2 przypadku zostajesz z czymś czego nie zamawiałeś i częścią pieniędzy, czyli i tak osiągasz coś czego nie chciałeś.
Wynika z tego że NIE WARTO robić zakupów powyżej kwoty która zaczyna się dla Ciebie robić poważna (dla jednego 50zł a dla innego 500zł) no chyba że jesteś hazardzistą i po prostu lubisz ryzyko.
Sprawdzanie sprzedawcy też nic nie daje bo nawet jeśli będzie mieć kilka tyś. pozytywnych komentarzy zawsze może zdarzyć się pomyłka a wtedy patrz punkt 1 lub 2..
To bardzo mądra strategia ali ekspertów powodująca to że towar z chin wychodzi nawet jak nie spełnia warunków sprzedaży, co ciekawe wybierając punkt 2 i tak sprzedawca zarabia ponieważ cena towaru ustalona jest na takim poziomie aby zarobić nawet oddając 57% utargu czy wysyłając kolejny przedmiot!
Jedynym rozwiązaniem zmuszającym aliexpress do pociągania nieuczciwych sprzedawców do odpowiedzialności jest włączenie ali do poniesienia wspólnych kosztów za nieudany zakup.
Jeśli wybieracie opcję odesłania towaru poproście o adres kogoś z ali żeby potwierdził towar i odesłał go dalej do sprzedawcy któremu i tak już przecież nie ufacie.
Inna opcja nie przychodzi mi na myśl, właśnie jestem w trakcie takiej transakcji i czekam na adres wysyłki do kierownictwa aliexpress.
Potwierdzam, mam identyczną sytuację, z trzech zakupionych gier działa tylko jedna. Pomimo licznych wiadomości, opisu i załączenia filmiku w dalszym ciągu nie mogę odzyskać pieniędzy. Sprzedawca ma to gdzieś, nie raczył nawet odpowiedzieć na choćby jedną wysłaną do niego wiadomość. Ali… od tygodnia wkroczył do sporu i nic nie robi.
Odsyłać bubla się nie opłaca, bo koszty wysyłki przekroczą wartość towaru, w takim wypadku straciłbym kasę, towar i jeszcze musiałbym do tego dopłacić (takie zakupy tylko w aliexpress). Z drugiej strony czytając wiele opinii o Aliexpress, będę zadowolony jak odzyskam choćby połowę zainwestowanej kasy. Był to mój pierwszy i zarazem ostatni zakup taniej, uszkodzonej chińszczyzny. Szkoda kasy, nerwów i czasu na zakupy tego chłamu.
Uwaga na Aliexpress
Kupowałem tam regularnie, ale już mam 3 sytuacje w których nie mogę skutecznie przeprowadzić reklamacji.
Problem jest wtedy kiedy są większe kwoty i sprzedawca nie chce współpracować.
Niby wkracza Aliexpress, ale nie pomaga – staje raczej po stronie Chińczyków.
W jednej reklamacji mam techniczny problem z załadowaniem video – a zmieniałem już format pliku 4 razy – i pomimo informowania o problemach Aliexpress wymaga ode mnie video.
W drugiej mam informację, że 4 października reklamacją zajmie się Aliexpress – jest koniec grudnia i nadal nic się nie dzieje, a sprzedawca twierdzi, że to wina systemu.
Tylko, że system ma starannie ukryte, albo nieistniejące miejsca do kontaktu, więc możemy pisać na Berdyczów.
Uważajcie!!!
lepiej kupować w Polsce, mamy przynajmniej jakieś prawa konsumenckie.
Aliexpress oszukuje!!! Nie wierzcie w gwarancję zwrotu pieniędzy!!! Otrzymałem niesprawne słuchawki i pomimo otworzenia sporu, dołączyłem zdjęcia, na życzenie sprzedawcy dołączyłem film, a kasy i tak nie odzyskałem.
D Z I A D O S T W O
DOKŁADNIE Asia-Pacific D C Technology Co., Ltd NIE WYSYŁA TOWARU W RAZIE PYTAŃ MAIL JARO1477@WP.PL
uwaga u sprzedawcy pod nazwa ASIA-PACYFIK nie otrzymalem towaru za 900zl ani zwrotu gotowki spor nie mozliwy do otwarcia chaker zablokowal otwarcie sporu
JA KUPILEM TELEFON 3LATA TEMY JESZCZE BYLO PO ANGIELSKU CZEKALEM 6 TYG. W NORWEGI I PRZYSZEDLSMARTFON IP68.PO PRZEL.300ZL.SUPER ALE SRUBKI OD ZAMKANIA TYLNIEJ POKRYWY SIE PRZEKRECILY REKLAMOWALEM I WYSLALEMDO NICH ALE ZAGINOL TAK ZE 300 POSZLO W DU….E.KUPILEM DRUGI HUMMER 5.I TROSZKE PODOBNIE CZYLI SRUBKI NIE TRZYMAJA CZLI JUZ NIE JEST IP68 WODOODPORNY..ITEZ NIE LACZ SIE Z KOMPUTEREM BRAK JAKIS STEROWNIKOW.POZA TYM SUPER DZIALA 3 LATA TEMY WSZYSCY MI ZAZDROSCILI FONA ZA 300.TERAZ TROSZAKE MULI ALE DZIALA I SPADAL ZKILKU METROW NA BETON I NIC ZA TA CENE MOGE KUPIC NAWET 3.TERAZ SZUKAM NOWSZEGO TEZ NA TEJ STRONIE.
Zakupilam 1.12.2016 r. xbox-a 360 i od razu przelałam kdotę 429,99 zł na podane konto. Miałam otrzymać go w ciągu 24 h zakupilam go dla wnuczki na Mikołaja, jednak sprzęt nie dotarł, telefon kontaktowy nie odpowiada, nie mam odpowiedzi na wysylane emaile Dla mnie wydatek był odczuwalny….. nie wiem co robić, do kogo się zwrócić o zwrot należności PROSZĘ O POMOC
Dzień dobry,
napisałem e-maila lecz proszę tutaj również odpisać. Czy Xbox został kupiony przez portal Aliexpress?
tmam już dwie transakcje za sobą, towar i tak długo idzie, ale zdecydowanie szybicej przyszły produkty niż z dx-extreme i bangood. Teraz zamawiam instrument muzyczny o wartości 150USD, ale nie wiem jak bedzie z cłem i podatkiem, bo nikt takich informacji nie może potwierdzić.
Dzień dobry,
zapraszam tutaj: Aliexpress cło
Pozdrawiam,
Rafał
działa odzyskiwanie hasła na alliexpressie ?
Dzień dobry,
![Forgot password Aliexpress](https://zakupyzchin.pl/wp-content/uploads/2016/09/forgot.png?x70408)
proszę kliknąć SIGN IN, a następnie kliknąć Forgot password:
Pozdrawiam,
Rafał
Uwaga na sklep na aliexpress – Tstore http://www.aliexpress.com/store/500393 sprzedający elektronikę telefony – nie uznają gwarancją nie chcą naprawiać sprzętu ani zwracać pieniędzy
Witam, mam pewien problem z kontem na Aliexpress, otóż od jakiegoś tygodnia przy wszystkich zamówieniach oczekujących na dostawę nie wyświetla się licznik odliczający ile dni pozostało do końca ochrony zakupu, zaznaczam że przy żadnym z tych zamówień czas ochrony jeszcze nie dobiegł końca, po prostu przestał się wyświetlać licznik. Proszę o podpowiedź w czym może tkwić problem?
Dodam że czyszczenie cache przeglądarki oraz DNS nie pomaga
Dzień dobry,
nadal występuje ten problem?
Jak odzyskać hasło w aliexpress
Przepraszam zapomniałem się przywitać – więc witam serdecznie!
Witam serdecznie,
udajemy się na https://login.aliexpress.com , a następnie szukamy Forgot Password?
Pozdrawiam,
Rafał
Tak właśnie robiłem, ale po wpisaniu e-maila i kliknięciu w poniższy przycisk nic się nie dzieje.
Wszystko już ok! Dziękuje!
Osobiście korzystam z Aliexoress i jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby paczka do mnie nie dotarła. Zamówienia są w cenach przeróżnych i od różnych sprzedawców.
Korzystam z Ali około dwóch lat i nazbierało się sporo przesyłek. Najważniejsze jest to, żeby weryfikować opisy, oceny, komentarze. Przy ilości zamówień, jaką obsługuje Aliexpress nie ma opcji, żeby nie znalazły się przypadki paczek zniszczonych, zagubionych, na pewno znajdują się też oszuści lub sprzedawcy ze złymi z naszej perspektywy nawykami, jednak czy nie znajdziemy takich na naszym Allegro czy OLX?
Witam, chciałam zamówić sukienkę na tej stronie. Bardzo się wącham i przeczytałam te komentarze. Sukienka kosztuje w przybliżeniu 16€ ale nie wiem jak zrobić z dostawą itp. Proszę o pomoc. :/
*wahałam przepraszam za literówkę. 🙂
Witam serdecznie,
przed zakupem warto przeczytać opinie kupujących w komentarzach. Tam najczęściej ujawnione będą wszystkie wady danego produktu.
Co do problemu dostawy, proszę zapoznać się z poradnikiem: Jak kupować na Aliexpress?
Pozdrawiam,
Rafał
Ja zadam trochę głupie pytanie jak wystawić pozytywny komentarz ?
z Zamówionych 5 przesyłek pod koniec kwietnia 2015 , 2 dotarły po 1,5 miesiąca , pozostałe 3 na razie nie doszły
Proszę poszukać linku: „Leave feedback”
Witam,
Zamówiłam z Alliexpress suknię ślubną z halką na kole, przyszła suknia bez halki, w dodatku suknia też nie taka jak na zdjęciach tylko jakaś totalna podróbka. Za całość płaciłam przez Western Union, bo nie miałam czasu zakładać konta w USD, otworzyłam „Dispute” i sprzedawca od razu zgodził się zwrócić całą kwotę, musiałam utworzyć konto na Alipay i tam te pieniądze są zaksięgowane jakoby metodą Western Union. Niestety teraz nie wiem co mam robić jako kolejny krok, ponieważ gdy weszłam na stronę pomocy Alipay dotyczącą zwrotu pieniędzy przez Westen Union to przeczytałam, że jeśli chcę otrzymać pieniądze to muszę zmienić metodę z metody Western Union na metodę przez konto bankowe. Zresztą w opisie dla osób chcących otrzymać pieniądze za pomocą konta bankowego opis jest jota w jotę taki sam, więc albo któryś z opisów jest błędny, albo znaczy to tyle, że nie mogę otrzymać pieniędzy przez Western Union, nic z tego nie rozumiem. Czy ktoś już próbował otrzymać zwrot kasy za pomocą Western Union? Proszę o pomoc.
Kupiłem raz buty na AliExpress.com i dostałem przysłowiowy szajs… Dlatego teraz kupuję buty na —-.pl gdzie mogę płacić bezpośrednio w złotówkach. A do tego na instagramie jest wiele zdjęć produktów, które można u nich kupić i to mnie przekonuje.
Ale z tą reklamą to proszę ostrożnie 😉
Na jakiej stronie kupujesz buty teraz? xD
Jestem w tej samej sytuacji kupiłem buty na Ali i niestety po 3 miesiącach chodzenia zrobiła się dziura na pięcie –wytarł się materiał i kuje w pietę — oczywiście jest gwarancja 1rok ale sprzedający twierdzi że źle buty noszę haaaa i nie chce wysłać nowych chociaż mu zdjęcia wysłałem. Teraz chce napisać do Aliexpress obsługi klienta aby mi pomogli bo jestem stałym klientem. https://pl.aliexpress.com/item/2016-Men-Women-Casual-Shoes-Autumn-Summer-mesh-lovers-shoes-Fly-Weave-Light-Breathable-Sport-Shoes/32730544816.html . R”””IJ.— to ja
Mieszkam w Australii i portal ten jest dość popularny tutaj ale przede wszystkim ze względu na metody kantowania Ozzików . AliExpress ( Alibaba) stosuje fatalną praktykę dla klientów / konsumentów : ” miło i tanio oraz minimum gwarancji , absolutnie bez jakości” . System ochrony konsumenta to jakaś iluzoryczna gra w pisanie wirtualnych zażaleń bez mocy prawnej w której konsument jest intruzem i z góry przegranym. Administracja „Alibaba” ma nieskuteczny system nadzorowania jakości rzeczy sprzedawanych tutaj . Brak gwarancji i brak systemu karania oszukańczych praktyk pseudo sprzedawców szczególnie tych z Chin i Hong – Kong . Kiedy po transakcji dokładasz starań aby skontaktować się z kimś z biura obsługi / custom serwis – odnośniki przekierują cię na następne strony niczym w buszu lub przekierowywują na nieistniejące / nieaktywne strony z informacją o chwilowej awarii . To polityka dezinformacji zresztą celowa . Ja kupiłem blisko rok temu kilka rzeczy do mojego motocykla. Każda rzecz zawierała jakieś wady produkcyjne które w praktyce stwarzają niebezpieczeństwo podczas jazdy . Między inymi kupiłem lusterka chromowane do mojego motocykla od chińskiego sprzedawcy : „Luis YT Motor Co.Ltd ” w maju 2014 roku. Po około 7 miesiącach chrom systematycznie zaczął łuszczyć się na powierzchni a same odbicia dostały luzów i przestawiały sie podczas jazdy . Dobry chrom może schodzić ale po minimum 6 latach …Sprzedawca „Luis” lakonicznie odpisał że daje gwarancję tylko 7 dni po kupnie a czasami tylko 3 miesiące!!!!!! Póżniej mnie ignorował .SKANDAL , SKANDAL i jeszcze raz SKANDAL!!! Pomimo że ja chciałem tylko wymienić te lusterka na inne wolne od wad (wysłałem kilka zdjęc z widokiem wad ) – brak odpowiedzi chińskiego sprzedawcy . System protekcji konsumenta to oszukaństwo , bzdura i tylko logo . Oni napisali tylko list ( ten sam do mnie i do sprzedającego w 2 językach) z prośbą / informacją do polubownej ugody. Kilka razy pisałem z kims kto jest serwisem online – grzecznie informuje łamanym angielskim że jest mu przykro i zrobi wiele by problem rozwiązać. Obiecuje skontaktować się z sprzedawcą i…….na tym się kończy ta chińska grzeczność?!. Następny kontakt online i inna osoba która nie zna mojej sprawy gdyż nie nadają tu numerów rozszczeniowych i na nowo piszesz aby wyjaśnić mój problem. Flaki z olejem …..a oni grzeczni i znowu obiecują .Kto w dzisiejszych czasach jest najważniejszy : klient z pieniędzmi i satysfakcją , czy marny sprzedawca / oszukaniec ( ze złą reputacją) i bez klientów??!!…….Oni chyba mają to gdzieś . Przypominam że Chiny to nadal kraj komunistyczny z metodami znanymi nam z epoki nie tak dawnej. Bądzcie czujni bo oni są mobilni , mają podstawiane strony ze sztucznymi statystykami i znikają szybko. Często to dobrze wykształceni elektronicy z sektora IT oraz zorganizowane grupy przestępcze . Po kliknięciu na sprzedawcę jesteś przekierowany na strone sklepu – ładnie to wygląda…..na tym się kończy ta ładność bo w rzeczywistości to jest podstawione. W tym buszu ten serwiś sobie nie radzi – raczkuje i udaje . Nawet znajomi Chińczycy przestrzegli mnie (po czasie niestety) że ok 50% baaa!!! to cwaniacy i oszusci. PROSZĘ MIEJCIE TO RODACY NA UWADZE
Dziękuję bardzo za tak obszerną opinię. Zamawiał Pan coś jeszcze z Aliexpress czy tylko te rzeczy?
Witam, Co jeśli rzecz nie zgadza się ze zdjęciem, choć fotki były opisane jako real photo? 99 procent zadowolonych kupujących, wiele zamówień, cena w normie – przyszła kiecka, jak na dziecko i totalnie inny materiał i kolor.
Witam,
na samym początku proszę napisać do sprzedawcy. Dołączyć zdjęcia i zapytać się czy przypadkiem nie są to żarty. Jeśli nic nie odpowie albo będzie szedł w zaparte, otwierać dispute ze względu na niezgodność towaru z opisem.
Padłem na 59$ nie wiele ale kasy nie odzyskałem powód została zamrożona ponieważ towar sprzedawany okazała się podróbką to skoro było wiadomo że to podróbka to po co czekali aż ktoś kupi. Trwa to dwa miesiące.
Witam,
na wstępie dziękuję za opinię 😉 Paczka została zamrożona u nas na granicy?
Podejrzewam ,że zostałem okradziony przez sprzedawce.Zamówiłem koszulkę, wpłaciłem pieniądze które doszły 2015-02-24 a dziś jest 04-04-2015 i ciagle jest status Awaiting Shipment. Chcąc wejść na profil sprzedawcy okazuje sie ze juz go nie ma. Czy w jakikolwiek sposób mogę odzyskać pieniądze ?
Witam, proszę o kontakt na adres admin (malpa) zakupyzchin.pl. Coś poradzimy 😉
witam. czy zamawiajac na aliexpress otrzymam fakture vat? chcialabym rozpoczac dzialalnosc gospodarcza i sprowadzac rzeczy z tej strony jak to wyglada. mozna sie z tego rozliczac?
Niestety nie obracam się w tym temacie, proszę poczytać o Commercial invoice. Może ktoś inny sie wypowie, gdyż jak wspomniałem nie wiem nic o imporcie.
korzystałem z aliexpress od dłuższego czasu ale od listopada zastanawiam się czy jest tam sens cokolwiek kupować gdyż z 9 zamówionych produktów nie otrzymałem żadnego i nie winię tutaj sprzedających tylko właśnie platformę aliexpress. Zamrażają praktycznie każde zamówienie tłumacząc że sprzedający może być przestępcą podatkowym. Osobiście nie interesuje mnie to wogóle poza tym że aliexpress operuje moją gotówką przez ponad miesiąc czasu i zwrotu dalej nie mam. Wydaje mi się, że z początkowej działalności przestawili się właśnie na obrót gotówką takich ludzi jak ja. Jak mają zamiar ścigać przestępców podatkowych to powinni zmienić profil. Dla mnie z super strony zrobił się totalny szajs
Dziękuję za cenną opinię. Jeśli to nie jest tajemnicą, mógłbym poznać niektóre z przedmiotów? Kiedyś słyszałem o pojedynczych przypadkach, ale na 9 zamówionych żadnego to już dziwne.
Witam
Chciałbym zamowic odziez na aliexpress jednak nie wiem jak wyglada sprawa cła, czy płaci się za clo czy tez nie? Bo czytałem już wiele sprzecznych opini. Prosze mi powiedziec jak wygląda kwestia dotyczaca zakupu rzeczy podrobionych? Słyszałem , że można zaplacic jakąs kare ,?
Prosze o odp, pozdrawiam
Artur
Witam serdecznie, na wstępie chciałbym zadać pytanie. Planuje Pan zamówić niemarkową odzież, czy co gorsza w kwestii prawnej podróbki?
pozdrawiam
Jestem całkowicie zawiedziony tą stroną. Szczerze nie polecam. Przeglądam regularnie od kliku lat tą stronę , ale nic nie jest warte kupna. Ceny np. instrumentów muzycznych są o wiele droższe niż w polskich sklepach muzycznych, podobnie też jest z elektroniką. Marża pewnie ustalana jest na kilkaset procent względem kosztów produkcji. Doliczając koszty przesyłki, cło i podatek jest to całkowicie nie opłacalne-o wiele taniej kupi się na allegro(i dodatkowo nie trzeba tyle czekać).
Witam dziękuję za opinie,
z kilkoma Pańskimi argumentami niestety nie zgodzę się. Wybrał Pan dosyć nietypową kategorię przedmiotów. Co do instrumentów muzycznych niestety nie odniosę się do tego, gdyż nie miałem nigdy z nimi do czynienia. Jeżeli zaś chodzi o elektronikę, całkowicie z Panem się nie zgadzam. Fakt markowe przedmioty (Samsung, Sony itp) są zazwyczaj droższe, a co gorsza w dużej części to podróbki. Istnieją również produkty ich wyrobów. Najprostszym przykładem, którym się posłużę są komórki. Parę lat temu kupiłem telefon marki ZTE, a dokładnie model v970. Użytkuję go do dziś i z całego serca, mogę go polecić. Kilka lat temu, kosztował on mnie ok. 500zł, co w porównaniu z tamtejszym stanem rynku telefonów, musiałbym wydać ok. 900zł. Pomijając już fakt mojego telefonu istnieje szereg firm, które powoli wchodzą na europejski rynek. Mowa tutaj np. o Xiaomi, który doskonale konkuruje z największymi liderami rynku, nie tylko pod względem technicznym, ale również cenowo.
Na Aliexpress panuje jedna dosyć ciekawa kwestia. Czym mniejszy przedmiot tym zazwyczaj jest on tańszy niż na Allegro. Jeżeli szukał Pan sprzętów muzycznych, czy też jakiejś większej elektroniki, wtedy logicznym jest, że przesyłka podbiję cenę nawet kilkukrotnie.
Marża wynika z tego, że na Aliexpress w większości handlują firmy. Muszą one swoje zarobić.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź,
Rafał